Maidanezii din Parcul Cancicov au mai făcut două victime

O femeie din Bacău, care se plimba cu copilul de 2 ani și un cățel prin Parcul Cancicov, îngroașă de azi numărul victimelor haitelor de maidanezi ocrotiți de unii locatari de pe Aleea Parcului. Chemată în ajutor, și mama femeii a fost mușcată, iar amândouă au ajuns la spital. Într-o postare pe Facebook, femeia, Raluca I, relatează: Am profitat de o zi frumoasa si am iesit cu fetita si catelusul in parc, dar am ajuns la UPU Bacau cu plaga muscata si eu si mama.. exista o tipa Anca ce locuieste pe Aleea Parcului 30 care tine in apartament 10-11 caini maidanezi (…). Respectiva „doamna” a iesit azi cu toti odata afara si nici unul in lesa. Mi-am luat catelul in brate si am grabit pasul pentru a ma asigura ca fetita mea de 2 ani nu va fi muscata..am fost inconjurata de cel putin 5-6 dintre dulai dar am reusit sa-mi salt copilul pe sus..pe la spate insa m-a inhatat unul..respectiva era la 10 m de mine si nu a avut nici o reactie cand am tipat la ea intreband ai cu sunt cainii: nu-s ai mei mi-a raspuns calm si s-a indreptat spre o banca linistita. Speriata, cu piciorul care-mi amortise deja si sangera, o sun pe mama de care ma despartisem cu 5 min in urma..a venit in graba si-a mers spre Anca asta sa o intrebe ce s-a intamplat si de ce nu are cainii in lesa..statea pe banca si la fel nu a reactionat deloc cand au incoltit-o toti cainii pe mama si unul a muscat-o rau si pe ea.

Sursa :  www.zdbc.ro

Lasă un răspuns

