Băieţel de 7 ani, atacat de 3 dulăi! ( maidanezi periculosi )

tragedie asemănătoare cu cea de la Bughea de Jos, unde o femeie a murit în stradă după ce a fost muşcată de un cîine maidanez, ar fi putut să se întîmple cu cîteva zile înainte în comuna Poienarii de Muscel. Un bărbat de 60 de ani şi nepotul său în vîrstă de 7 ani, din localitate, au trecut prin clipe de coşmar, după ce au fost la un pas de a fi sfîrtecaţi de trei dulăi, ai căror stăpîni i-au lăsat nesupravegheaţi, deşi ştiau că sînt periculoşi, avînd şi alte victime la activ. Băieţelul a avut cel mai mult de suferit, ajungînd într-un final la spital pentru a primi îngrijiri medicale. Copilului i s-a administrat vaccinul antirabic, urmînd ca, în perioada 10 august – 2 septembrie, să urmeze acelaşi tratament. Micuţul, tras de un dulău din căruţă În ziua incidentului, Vasile Zipiş, distribuitor de ziare în comună pentru un super­mar­ket din Cîmpulung, şi-a luat nepotul, pe Şte­fan Andrei, pentru a-l ajuta la treabă, fără să se gîndească o clipă că vor da de necaz. Totul a decurs normal pînă la ultima casă din localitate, acolo unde au fost luaţi în primire de trei dulăi ciobăneşti. „Mai aveam să las ziarul la o casă înainte să plec spre Jugur. Pînă să ajung la poartă, am auzit lătrături şi pe nepotul meu ţipînd. M-am întors imediat şi am văzut cum un cîine îl a­pucă pe băiat de picior şi-l trage jos din căruţă. Noroc că am fost aproape! Că, altfel, cine ştie, poate-l omora. M-am luptat din răsputeri cu dulăul care nu voia să-şi descleşteze colţii din şoldul băiatului. Au sărit apoi alţi doi cîini, care erau sub un pod, se adăpostiseră de căldură. Mi-au rupt pantalonii, dar am reuşit să-i pun pe fugă“, ne-a declarat Vasile Zipiş.

Sursa  www.curier.ro

Lasă un răspuns

