Încă o victimă a câinilor comunitari

Un argeşean a fost ieri atacat de un câine la ieşirea din scara blocului. Iulian Budoiu, în vârstă de 42 ani, din Cartierul Posada, are de mai multă vreme probleme cu maidanezul care ieri şi-a făcut curaj şi şi-a înfipt colţii în mâinile omului, după ce în prealabil i-a sfâşiat şi pantalonii. „Recunosc că mi s-a pus pata pe câinele ăsta, pentru că de prea mult timp îi suport urletele nocturne”, ne-a spus victima.”Nu mai putem dormi în linişte, iar ziua e periculos şi să ieşi din casă. E spaima cartierului, dar eu suport înzecit faţă de vecinii mei, pentru că nu mi-am permis să-mi pun tâmplărie de termopan şi aud orice mişcare de afară. Este un câine agresiv, însă a fost pripăşit de mai bine de un an de zile de iubitorii de animale. Copiii sunt în pericol la orice oră şi evită să se joace în zona unde ştiu că stă de obicei câinele”, a mai spus Iulian Budoiu, care ne-a povestit că a trebuit să se lupte efectiv cu animalul ca să-i scape din colţi.

Sursa : www.argesexpres.ro

Lasă un răspuns

