Craiovenii, in coltii maidanezilor.

Cainii comunitari au ajuns un pericol in Banie, oamenii fiind amenintati de prezenta lor chiar si atunci cand ies la plimbare prin parc.Printr-o astfel de experienta a trecut o craioveanca atunci cand a mers in Gradina Botanica.Alina I., din cartierul craiovean Nicolae Titulescu, spune ca a iesit sambata, 10 decembrie, in jurul orei 15.00, impreuna cu sotul sau, sa se plimbe prin Gradina Botanica. „Am iesit sambata pentru o jumatate de ora la plimbare, eram insotita. Sunt insarcinata in luna a sasea, o sarcina cu probleme, si miscarea este binevenita. Am mers prin Gradina Botanica, dat fiind faptul ca este foarte aproape de locuinta. Aici, permanent sunt haite de caini, i-am mai vazut si in alte randuri. Vad adeseori oamenii care merg prin parc ca au in mana un bat, ca sa se apere. Multi dintre ei sunt bunici cu nepoti. De data aceasta, unul dintre caini a venit pe furis si si-a infipt coltii in piciorul meu. M-am speriat atat de tare incat nu m-am mai putut tine pe picioare. Am mers la Urgenta pentru ca imi era teama sa nu am probleme cu sarcina”, a povestit Alina I.

www.ziare.com

Lasă un răspuns

