Fetiţă sfâşiată de câinii maidanezi

Sunt o mama din Romania, mai precis am fost, pentru ca fetita mea Florentina, in varsta de sase ani, a fost ucisa de o haita de caini vagabonzi. Au sfartecat-o de vie si au tarat-o cativa metri. A murit, probabil in chinuri, din cauza hemoragiei. Cand mi-a cerut voie sa plece la joaca era vesela si sanatoasa, cand am gasit-o nu mai avea fata.Cred ca, de fapt, nu cainii, ci autoritatile mi-au ucis copilul. Indiferenta in fata unui fenomen care a crescut sub ochii lor, ajungand sa scape de sub orice control, este criminala. Acuz autoritatile ca mi-au ucis copilul si sunt decisa sa-mi fac singura dreptate.

Sursa : www.ziare.com

Lasă un răspuns

